Utmaningen

Inlägget skrevs: 2008-02-10 i: Tänkvärt Klockan: 20:15:46 Kommentarer 0
Fy för dig Zandra!!


* Länka till den som utmanat dig.
* Berätta sju sanningar om dig själv.
* Utmana ett antal personer.
* Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

Jag blev utmanad av Zandra Flyg, min kära vän. Så man måste väl ställa upp. (suck)

1. När jag var liten var jag världens snusko, det kunde gå flera dagar utan jag borstade tänderna. Kanske var det någon slags "trots-grej" jag fick för mig. Trots det har jag aldrig haft ett hål i hela mitt liv. (ta i trä)

2. Jag längtar innerligt efter att få börja plugga och sätta mig i skolbänken igen. Jag vet, jag är knäpp men det är något jag verkligen saknar. Det jag inte ser lika mycket framemot är mina studielån på flera hundratusen som kommer stiga i rasande takt i kombination till dessa studier.

3. Jag är nog världens lataste människa. Just nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag, jag är för lat för att ta tag i städningen. Ibland är jag till och med för lat för att göra iordning lunch, då väntar jag istället tills mamma kommit hem och fixat middagen.

4. Jag är allergisk mot mjölkprodukter (i stora mängder). När jag var liten var det mycket värre, åt jag glass eller drack för mycket oboy kunde man inte vistas i samma rum som mig eftersom det blev gasbildning. Hade man tänt en tändsticka skulle nog hela placet exploderat.

5. Har man en gång varit hemifrån är det svårt att anpassa sig efter man flyttat hem igen. Just nu går jag och min mamma varandra på nerverna lite titt som tätt. När jag har mitt eget ställe är det lättare att hålla fint, städa och laga mat. Med en mamma som skämmer bort en faller man lätt tillbaka i de gamla vanliga mönstren. Därför längtar jag innerligt till hösten då jag förmodligen har mitt eget place! :)

6. Jag är ingen pluggis, jag har bara lätt att ta in det jag lär mig.
That's it!
Plugga är bland det värsta jag vet, i bästa fall sätter jag mig en uppsats eller prov kvällen innan. Självdisciplin är något jag måste bli markant bättre på.

7. Ibland kan jag vara en riktig festprisse, helst i sällskap med min allra bästa vän. Vi är bäst på spontanfestande och då blir det som roligast. Vi kan även ha våra gräl men de löser vi ofta med en klackspark.


Happy face nu eller? :p Pucko! :p
Hrm, min tur att få irritera och terra någon nudå..

JAG UTMANAR
Sara, Elin & Sandra
Hoppas att ni får lika "kul" som jag hade! :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt