Mohahaa

Inlägget skrevs: 2010-05-04 i: Bloggdesign Klockan: 16:10:57 Kommentarer 1


När jag ändå är inne i mitt flow.

 Vet att Emelie är sugen på något nytt så medan jag väntar på att sis ska komma hit slängde jag ihop något lite snabbt. Dock tror jag att hon kanske tycker att den är för "tjejig" då hon är ganska tuff av sig. Försökte i alla fall tuffa till den lite med det mörka i kontrast till det "tjejiga". Får la se...

Det roligaste är att Emelie inte har den blekaste om detta så nästa gång hon går in på min blogg kommer hon nog få sig en smärre chock! ;)

Skickat av: emelie

HAHA, va rolig du är ;) men framför allt gullig och snäll ! och du, jag gillar det :D puss hjärtat

Skickat: 2010-05-04 Klockan: 20:20:51
Bloggadress: http://emelielindberg.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt