Den heter Knut

Inlägget skrevs: 2010-03-18 i: Fotografier Klockan: 19:04:12 Kommentarer 0

För snart två veckor sen slog jag slag i saken. Med lite födelsedagspengar på fickan och efter att ha gått och trånat i en evighet slog jag till och köpte mig en systemkamera! Så nu jäklar ska det bli till att knäppa sjukt fina bilder! (Det gäller bara att lära sig kameran först..)

Har dock inte hunnit leka av mig än då dagarna bara bestått av plugg, jag hoppas att jag ska kunna lära mig lite när vi åker till fjällstugan, där kommer det nog kunna gå att ta en hel del grymma pics!

Så länge bjuder jag på en bild på den fika buketten jag fick av Linn i födelsedagspresent! :D


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt