Mamma och hennes karl

Inlägget skrevs: 2010-04-12 i: Frida Emelie Klockan: 19:04:05 Kommentarer 0

Mamma och hennes karl skulle ha åkt hem från Egypten idag. Imorse skickade hon ett sms att flyget var försenat och att de inte alls visste när de skulle komma hem. Så de har suttit på hotellet och väntat, heeeela dagen. Lite smådrygt måste jag säga, men jag tycker inte alltför synd om dem eftersom de ändå är i värmen. Planet hade tydligen gått sönder och ny tid från Midlanda var cirka 19.00 (enligt luftfartsverket iaf..) så det innebär att de i bästa fall får flyga hem mitt i natten. De hade fått lunch och fika och nu blivit incheckade på nya hotellrum. Bör man ens tycka synd om dem? :p Jag hade gärna tagit deras plats just nu..


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt