Jag blir så less

Inlägget skrevs: 2010-04-11 i: Frida Emelie Klockan: 23:26:22 Kommentarer 0

Jag blir så less. Snörvel, snörvel och så en miljon nysningar på det. Att man alltid tror att man är övermänsklig och ska hålla sig frisk. Tji fick jag.. Idag har jag nog nyst en 200 gånger, minst. Nu ska jag sova men först kurera mig med ett glas Berocca. Vad gör man inte?


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt