Uppe med tuppen

Inlägget skrevs: 2009-09-21 i: Frida Emelie Klockan: 08:42:12 Kommentarer 0

Ställde väckarklockan på 06.00

Sedan har det bara rullat på. Satt och följde tågauktionerna på tradera och vann en resa för 50 kr, helt överkomligt även om det är lite surt att den låg på 3 kr ända in i slutet. Håller fortfarande fast vid min teori att SJ smygbjuder själva.. När jag ändå var i farten passade jag på att boka tågresa till jul, innan de går upp i obscena priser och fick min biljett för 95 kronor - katching! :D

Nu ska jag hämta mammas lilla väska, som jag lånade sist, nere i källaren och packa ner diverse överflödiga kläder som jag tänker ta med och lämna i Härnösand, saker som jag glömt att jag har här och inte haft något som helst behov av, t.ex. ett ex antal tränings t-shirtar, hur många gånger har jag tränat? Hrm, säger sig självt.

Sedan väntar det hemska materialprovet :s See you tonight Härntan, vid 17 närmare bestämt ^^


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt