Tur i oturen

Inlägget skrevs: 2009-09-03 i: Frida Emelie Klockan: 09:30:34 Kommentarer 0

Idag vaknade jag, ännu en gång, av att det regnade. Men lagom till jag ska kliva upp är såklart regnet borta, även om det är lite grått. En sån sak kan rädda hela min dag :)

Ska snart bege mig till skolan för två timmars föreläsning och sedan övning tre timmar i eftermiddag. Vi ska tydligen debattera i smågrupper om sopanläggningar, någon som vill ta min plats? Men det går säkert smidigt, bara att hålla tummarna för det i alla fall :)

Ikväll skulle jag ha träffat Emilie S, men stackaren blir bara sjukare och sjukare så vi fick ställa in. Lite synd men det kommer ju fler gånger :)


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt