Fördelen med håltimmar

Inlägget skrevs: 2009-09-07 i: Frida Emelie Klockan: 11:54:53 Kommentarer 0

Kan man fortfarande kalla dem så även fast man går på högskola/universitet?

Denna period är vårt schema stötvis rätt konstigt, stora tomma gap. Imorse skulle jag vara på skolan 08.15-10.00 och sedan inte ha övning igen förrän 13.15, vilket kändes jättejobbigt. Nu har jag helt ändrat uppfattning, eftersom jag bor nära skolan!

Jag tog en sightseeing via Sankt Eriksplan med buss nr 4. Tanken var att jag skulle hämta min jacka men Zandra-pucko hade ju såklart glömt den hemma ändå.. Sen jag kom hem har jag ändå hunnit med att kolla igenom övningsmaterial inför eftermiddag och precis vaknat upp från en tupplur. Snart blir det hemmagjord lunch och ingen matlåda för en gångs skull, är det inte underbart? :D


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt