Busy busy

Inlägget skrevs: 2009-09-10 i: Frida Emelie Klockan: 21:43:45 Kommentarer 0

Uppe med tuppen.

Hade siktat in mig på tvättid 06.00 men såklart tog tröttheten över. Klev upp åtta och började städa lite för att göra nästa försök halv nio. Öppnar dörren och vad möts jag av? En stor fet maskin som håller på att skura korridorsgolvet. Tar jag mig någonstans? Eeh, nej. Gick ner mot källaren och städade förrådet lite för att sedan göra nästa försök, såklart bokat. Tar jag mig "hem" sen? Eeh, nej. De hade precis polerat golvet så jag fick snällt stå och vänta 30 minuter i trappen, kul? Eeh, nej.

I eftermiddag var jag i alla fall och hälsade på Emilie, det var hemskt trevligt :) Blev en hel del skolprat och så planerade vi lite med handling inför kräftskivan på lördag. Smart som jag är passade jag på att köpa med mig kräftorna (turligt nog fanns PRECIS 1 paket kvar) på Hemköp i Mörby innan jag tog tuben hem.

Nu har jag äntligen fått min tvättid, vem vill liksom tvätta 21-23.30 en torsdag? Var så fräck att jag tog tre maskiner istället för två, vill de får de väl hänga mig. Nu gäller det bara att fördriva tid och hålla sig vaken. Har lagt fram grejer tills imorgon, blir middag och lite fest hos Filip och Therese och måste förmodligen åka dit direkt efter skolan för att hinna. Då är det bra att vara förutseende :) Ska nog ta och packa inför lördagens kräftskiva i skärgården nu också, vem vet vilket skick man är i på lördag förmiddag och måste bege mig hemifrån redan vid tjugo över ett för att hinna :p

Nu är det inte lång tid kvar innan jag styr min kosa norrut heller ^^ Förhoppningsvis!!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt