090909

Inlägget skrevs: 2009-09-09 i: Frida Emelie Klockan: 20:51:00 Kommentarer 0

090909
På ett sätt en speciell dag.

Ikväll har det av denna anledning varit konsert med 150-mannaorkester på borggården på KTH. Självklart glömde jag bort detta men har suttit och glott utanför mitt fönster ett tag nu, tittat på de fina fyrverkerierna som de utlovat :)

Annars är jag en busy women. Jag och Emelie går om varandra och skämmigt nog krävdes det att jag skrev in henne i min almanacka nästa vecka (jag börjar förstå hur du känner dig nu Zandra..). Igår blev det bakning och middag hos Malin efter skolan, mycket trevligt :) Idag blev det lunch och trippande på stan med Therese sen hem med henne där jag blev bjuden på gó-middag och efterrätt och första halvleken av en usel fotbollsmatch. Imorgon ska jag åka hem till Emilie, nu har hon ju fått soffa och säng också och ska bli spännande att se hur hon bor :) På fredag blir det till Filip och Therese igen och lördag kräftskiva på Överby (Johans land).

Som jag sa, fullt upp men jag lever livet :D


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt