Vi ska sy och vi ska klippa

Inlägget skrevs: 2009-11-19 i: Frida Emelie Klockan: 15:46:10 Kommentarer 0

Sitter hemma hos syrran nu, vi är himla effektiva faktiskt! Riktigt skönt ^^ Idag har jag faktiskt kunnat hjälpa till en hel del men just nu syr hon veck i kjolen (och svär lite då och då) så är bäst jag håller mig åt sidan. Jag har ju som sagt tummen mitt i handen vad det gäller att sy, kanske därför jag alltid valde att ha träslöjd?

Håller på att leta efter en paljettbandeu eller ett tubtopslinne i paljett, måste vara svart, men hittar ingenstans. Om det är någon som känner till vart det finns att hitta, SKRIV SKRIV SKRIV!

Nu ska jag fortsätta och trixa lite. Inom kort (så fort jag orkat göra allt klart) kommer bloggen se lite ny ut. Kanske gör att jag känner mer skrivlust också :p


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt