Kvällspyssel

Inlägget skrevs: 2009-11-02 i: Frida Emelie Klockan: 22:20:45 Kommentarer 1


Efter en god middag och ett besök till Ica Kvantum i Liljeholmen med syster bestämde jag mig för att städa lite. Som vanligt då jag ska städa börjar jag med onödiga omflyttningar istället, nu fick jag för mig att jag ville ställa alla glas i min lilla hylla istället för att ha dem undanstoppade och glömma att jag ens har dem.

Så här blev resultatet, halvfint men så blir det tyvärr när hela ens liv ska få plats på 17,2 kvm. Nu väntar bara resten av städningen.. Mindre roligt!

Skickat av: Sofie

liljeholmen, de är ju dit jag ska den där dan =)

Skickat: 2009-11-02 Klockan: 22:58:53

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt