Fascinerad

Inlägget skrevs: 2009-11-24 i: Fotografier Klockan: 09:06:33 Kommentarer 0

Idag vaknade jag till en riktigt fin dag. Solen lyste, det såg så härligt ut. Tyvärr dyker alltmer grått upp i horisonten. Jag har alltid varit fascinerad av himlen och då jag sparat ihop tillräckligt med pengar ska jag köpa mig en riktigt bra kamera och fota coola bilder.

Så länge bjuder jag på denna, tror den kommit upp i bloggen förut. JAG ÄLSKAR DEN! Att jag med min usla kamera lyckades fånga ett så fantastiskt ögonblick en höstkväll i september 2007. En härlig solnedgång över taken och regnet som rullar in.


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt