Busy woman

Inlägget skrevs: 2009-11-15 i: Frida Emelie Klockan: 13:14:52 Kommentarer 0

Allt har gått i ett i ett, därav dålig uppdatering. Jag är käss, jag vet!

P!nk var i alla fall helt fantastiskt. Vilken brud och vilken show! Att hon orkade hålla igång och hoppa runt i skyhöga klackar i två timmar är för mig ett mysterium! Dagarna med Sofie rullade snabbt förbi och vi har haft det tokmysigt (tycker i alla fall jag) :D Linn och Mia tog en spontantripp till Stockholm fredag-lördag och bodde på hotell så vi drog en utgång. Dock hamnade vi på olika ställen men tror alla hade kul ändå! Igår satt jag och Maria och klippte och fixade med klänningen från tre till elva. Idag är det dags att börja sy ihop överdelen!

Nu ska jag bege mig in mot stan för att träffa Emma, Johanna och Malin. Ska bli mysigt, synd att jag inte hunnit träffa dem mer när de varit här hela helgen men ibland blir inte allt riktigt som man vill. Dessutom har de varit fullt upptagna med shopping och jag försöker hålla i mina pengar :p Blir i alla fall en lunch innan de tar tåget tillbaka norrut sedan beger jag mig till Maria igen. Ska käka pastasallad till middag sen fortsätta med klänningen.

På återseende ^^


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt