12.12

Inlägget skrevs: 2009-11-04 i: Frida Emelie Klockan: 12:12:11 Kommentarer 0

Tittade precis ut genom fönstret för att ta en bild på min tråkiga vy, allt ser så mycket tristare ut då alla löv börjar falla till marken.. Jag fick mig i alla fall en rejäl överraskning, det småsnöar ute! Det hade jag inte alls räknat med! Nu behövs det lite snö som lyser upp i allt det mörka!

Jag misslyckades med att få en tvättid nu på morgonkvisten också, jobbigt.. Det börjar bli lite tomt på underklädesfronten nu som föjd att inte tvättat på tok för länge.. Tycker det är helt sjukt att man ska behöva boka tvättid tre veckor innan man faktiskt vill tvätta. Blir väl till att börja tvätta i handfatet snart!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt