10.37

Inlägget skrevs: 2009-11-07 i: Frida Emelie Klockan: 10:37:27 Kommentarer 1

Min fredagkväll bestod av Idol och tvättid, inte den mest givande fredagskvällen men ibland måste nytta gå före nöje. Det blev lite shopping igår också, är alltid nice! Blev en blus, ett par tights, ett par jeansleggins, en oversize tröja, en halvtransparent vanlig långärmad tröja och strumpor.

Idag har jag hittills hunnit med lite matteplugg men snart drar det igång med full rulle. Klockan ett ska jag och systrarna till min kusin och träffa hennes bebis, min faster och ytterligare ett kusinbarn. Vid fyra kommer morbror till Stockholm så då ska vi möta upp honom, åka hem till Johanna och äta lite snacks och dricka öl för att sedan dra vidare på någon resturang. Full rulle helt enkelt! Vad ska ni hitta på idag? :)

Tror att det kanske blir denna skönhet ikväll, dock får jag ta på mig något annat då vi ska hem till kusin eftersom hon har fyra håriga katter!

Skickat av: Lur

Hej gull!

Kom på att jag inte svarat på ditt sms, jag var så hyper efter tentan så jag kunde knappt tänka :P Vet inte alls hur det gick, håller tummarna att det gick vägen iallafall!

SAKNAR DIG VÄNNEN!!! <3<3<3<3<3

Skickat: 2009-11-07 Klockan: 13:37:32
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt