En riktig stökardag

Inlägget skrevs: 2009-01-15 i: Frida Emelie Klockan: 19:45:42 Kommentarer 0
Idag har jag stökat och bökat hela dagen. Rensat och städat garderober och byrå så att allt ska få plats och jag lätt ska komma åt det som används ofta. Tyvärr är det som alltid, när man börjar rensa stökar man ner så det ser värre ut än innan man började. Självklart lyckades jag med det även idag men nu börjar mitt organiserade kaos rätta till sig. Var precis ner till förrådet en sväng och ställde ner en resväska, julpynt och kartongen till vattenkokaren. Garderoberna ser tipptopp ut och det enda som är kvar nu är egentligen att plocka ihop det sista, dammsuga och dammtorka. Dock känner jag, eftersom jag varit så duktig, att det får vänta tills imorgon. Nu ska jag koka en kopp te, läsa lite Harry Potter och sen titta på The Curious case of Benjamin Buttom.


Ett perfekt sätt att avsluta kvällen på! ^^

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt