Tre minusgrader kallt

Inlägget skrevs: 2009-01-21 i: Frida Emelie Klockan: 07:18:34 Kommentarer 1

Datorn visar på att det just nu är tre minusgrader kallt i Stockholm, vilket mycket väl skulle kunna stämma eftersom bilarna är isiga. Som tur är har den hemska blötsnön avtagit nu, var ju som en dränkt katt efter min femminuters cykeltur hem från skolan igår. Det jobbiga är att det blöta nu fryst till is men det går nog fin fint.

Idag väntar en heldag med "Linjär Algebra med geometri". Ska ladda upp med mycket frukt och fylla vattenflaskan så man orkar med. Dagen till ära har jag smålockat mitt hår lite (egentligen en ursäkt för att inte behöva plugga så länge igårkväll..)!

Skickat av: Emelie

Hej Frida! jag flyttar ner till Stockholm imorgon.. vore kul om vi kunde ses nåt i helgen:) om du inte har allt för mycket med skolan. vi kan ju höras. Kramar

Skickat: 2009-01-21 Klockan: 17:08:24
Bloggadress: http://emelielindberg.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt