Lyckan är total

Inlägget skrevs: 2009-01-18 i: Frida Emelie Klockan: 11:31:22 Kommentarer 1

Fick nyss världens bästa sms som löd "Hej du, ska vi ta en promenad du och jag sen? Jag ser en film nu, snart klar, sen tänkte jag duscha. Jag kan gå till dig sen kanske? Kram". Ooooh :D :D Självklart var det från världens bästa Malin som jag saknat som en galning! Tur där att man hinner träffa henne innan imorgon för vi har så mycket att prata om. Min lilla fjällko! Så nu ska ja ge rummet en extra finish och sen byta om till promenadkläder. Dock är det grådaskigt och trist väder men det gör inget alls så länge man har Malin som lyser som en sol! =)


Malin i egen person innan Baltzargasquen.
Skickat av: Linn

Jag saaaaknar dej "Tunnan"

Skickat: 2009-01-18 Klockan: 19:27:01
Bloggadress: http://uppdraglinn.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt