Liten ändring hos Sara

Inlägget skrevs: 2009-01-08 i: Bloggdesign Klockan: 00:12:46 Kommentarer 4

Idag har jag haft en riktigt härlig dag. Det började med att Tove masserade min rygge och nacke och sedan blev det tvårätters middag på Svenssons med Sara och Tove. Supergott och riktigt mysigt, trots att vi var de enda i restaurangen. Nu ikväll har jag suttit och ändrat lite på Saras blogg, hon ville byta ut lite bilder och så och då är det klart att man ställer upp. Nu ska jag sova för imorgon blir det lunch med Anna B och Sara H-B, ska bli riktigt mysigt att få prata av sig med dem! :)

Det här är i alla fall resultatet av omfixandet i Saras blogg. För att komma till bloggen, klicka på bilden!

Skickat av: jennie

jeeklar vad snyggt det vart :O jag vill också fixa min blogg men jag kan inte och ingen verkar kunna hjälpa mig ;P avis!!!



för övrigt är det bra med mig :) börjar ladda inför körkortet och längtar tills skolan är över. lite less på den nu. hur äre själv då?:) hade en fin jul osv?:)

Skickat: 2009-01-08 Klockan: 15:36:42
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/

Skickat av: jennie

amen du är ju en pärla! Jag vill ha den svart/rosa med lite vitt, haha :) 1 bild vill jag ha med i headern och sedan stå typ: Jennie Marianné Högström

- min verklighet ... ungefär! haha :)



Jag fyller 18 om ca. 2 månader. Den 14 mars :D så någon gång i mars/april kommer jag köra runt i min lilla ford! haha =)



Ja gud jag förstår det! haha :) Det bästa som finns är när man inte varit hemma på ett tag och glömt bort hur bra man har/hade det egentligen. vissa gånger skulle det inte vara fel att vara 5 igen =)

Skickat: 2009-01-08 Klockan: 16:33:26
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/

Skickat av: jennsan

vad jag såg och förstod av det du skrev verkar det superbra!! :D:D ska genast malila lite bilder :) kramar!

Skickat: 2009-01-08 Klockan: 21:34:42
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/

Skickat av: Luran

Frippi du får gärna fixa min också den ser förjäävlig ut ;D Ska ta lite bilder i helgen som man kan använda :P Ses vi i helgen? :D Puss!

Skickat: 2009-01-09 Klockan: 08:23:56
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt