Lite onödig shopping

Inlägget skrevs: 2009-01-07 i: Slöserier Klockan: 13:12:48 Kommentarer 2
Igår var jag och mamma en sväng i  Birsta. Det blev lite onödig men ändå nödvändig shopping på IKEA så som ramar, tavellister, ljus och lite julpynt på rean. Sedan bar det av till Media Markt där jag köpte ett Playstation 2 med Abba Singstar. Visst, kanske lite onödigt men det känns som att det kommer liva upp min tillvaro rejält. Dessutom är det nu payback-time mot min granne som sjöng kärleksballader klockan fyra på morgonen.

Hämnden är ljuv ;)
Skickat av: Sara

Sjung lungt ;) Vilken fin design du fått till! Hur blire på torsdag?=)

Skickat: 2009-01-07 Klockan: 15:47:21
Bloggadress: http://sawja.blogg.se/

Skickat av: Malin

jaa, det är möjligt :) kommer dock inte ihåg :p

Skickat: 2009-01-07 Klockan: 16:18:20
Bloggadress: http://malinhjortsmark.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt