Jennies bloggdesign

Inlägget skrevs: 2009-01-09 i: Bloggdesign Klockan: 13:09:47 Kommentarer 0

Efter en massa pillande och knåpande är jag nu så gott som färdig med Jennies bloggdesign. Jag är faktiskt rätt så nöjd med resultatet. Hon ville ha svart, vitt och rosa och så skickade hon över ett par bilder. Här är ett litet smakprov på härligheten, de små bilderna i headern byter även bild och fungerar som länkar när man tar musen över dem. Designen i helhet får ni se när hon kommit hem från gymmet och jag lagt in den på hennes blogg!


EDIT: Nu är Jennies design på plats. Ni kan se den här.
Jag la även till en bakgrund uppe i högra hörnet för att liva upp det ytterligare.


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt