En riktigt skön promenad i solen

Inlägget skrevs: 2009-01-14 i: Träningsdagbok Klockan: 14:43:25 Kommentarer 1
Gud så skönt det var! Perfekt temperatur och perfekt väder! Dock råkade jag såklart gå höger istället för vänster så jag missade bron över till Djugården men men. Jag gick precis på andra sidan vattnet och det dög lika bra och där fick jag dessutom gå i solen! Den rundan blev drygt 7,1 km och tog precis 70 minuter. Nu gäller det bara att ta sig iväg fler gånger :p



 


Den verkliga promenadslingan
Skickat av: sandra timan

var mäter du rundan?=D

Skickat: 2009-01-18 Klockan: 19:56:12
Bloggadress: http://sandrrat.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt