En riktig mysdag med Emelie!

Inlägget skrevs: 2009-01-28 i: Slöserier Klockan: 21:52:35 Kommentarer 0
Idag när jag slutade mötte jag upp Emelie vid skolan, det var hur kul som helst att träffa henne igen! Vi tog en promenad ner till stan, köpte biljetter till bion och sen gick vi och åt - fläskfié, bea och pommes, mums! Sedan blev det visst lite shopping. En lite längre skjorta från VILA och sedan ett par jeans från Cheap Monday.. Ibland måste man få unna sig själv! Vi gick sedan och såg på Mammut, den var riktigt rörande! En hemsk film så att säga men stundvis blev den lite seg. Nu är jag hemma och ska snart hoppa i säng och titta på ett avsnitt av Greek ^^


Dagens inköp. Jag känner mig väldigt nöjd faktiskt :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt