En heldag i böckernas värld

Inlägget skrevs: 2009-01-17 i: Frida Emelie Klockan: 12:43:32 Kommentarer 0
Igår hade jag en heldag i böckernas värld, därav dålig uppdatering. Jag hade bestämt mig för att läsa om Harry Potter - Halvblodsprinsen eftersom det är nu man har tid. Och när man väl har börjat är man fast, helt uppslukad och vill bara läsa och läsa och läsa. Så det gjorde jag igår. Från jag vaknade till jag gick och la mig. Blev ett avbrott när jag bestämde mig för att kila och beställa en pizza till middag bara. Jag kände mig lite som en slashask.

För att göra bot för pizzan igår och för att jag knappt var ute på hela dagen ska jag nu gå min härliga 7-kilometersslinga. Solen lyser, det står att det bara är -2 grader ute så det kommer nog bli toppenskönt tror jag!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt