Denna onsdags mission

Inlägget skrevs: 2009-01-14 i: Träningsdagbok Klockan: 13:16:46 Kommentarer 0
Idag har jag bestämt mig för att ta den promenad jag länge funderat över. Har hittat en slinga som verkar riktigt härlig så nu ska vi bara se om jag hittar också, fast pratade nyss med en ny tjej i korridoren och hon säger att det är bra skyltat och folk mest överallt så det kan ju inte gå så fel. Så nu ska jag alltså ge mig iväg, lär nog ta lite drygt en timme skulle jag tro.


Slingan jag tänkte pröva mig på idag. Hoppas att jag inte går vilse i skogarna :p

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt