Dagens inköp

Inlägget skrevs: 2009-01-19 i: Frida Emelie Klockan: 15:58:17 Kommentarer 1
Många tycker det är populärt att berätta och visa vad de köpt under dagen. Därför gör även jag på samma vis idag och visar här dagens inköp.


1. En svart mapp, 10 kr - bra att lägga papper i. Jag tycker om att ha en till varje ämne så man har koll på allt.
2. Physics third edition volume 1, 200 kr - här gjorde jag ett riktigt kap! Jag lyckades köpa boken av en tvåa istället för att lägga ut 520 kronor för en splitterny.
3. Linjär algebra med geometri, 395 kr - den aktuella kursens mattebok, verkar inte vara sådär jättemycket att hänga i julgranen.
4. Kompletteringskompendium, 20 kr - kan tyckas vara en ringa kostnad men det sura är att man kan tycka att lärarna borde nöja sig med den litteratur vi köper och inte sitta och knåpa ihop deras egna små häften.

Det var min dags inköp. Imorgon ska även en bok i programmeringsteknik inhandlas. Har dock problem att bestämma mig för om jag ska köpa den billigare (äldre) eller den dyrare (ny). Tror nog på det första alternativet. Nu ska jag roa mig med tvättstugan!
Skickat av: Sofie

732 kronor blev det för mig, de här är för deprimerande! vi hörs framöver! :)

Skickat: 2009-01-19 Klockan: 23:31:59

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt