Bara blött och slaskigt

Inlägget skrevs: 2009-01-22 i: Frida Emelie Klockan: 15:51:44 Kommentarer 0
Jag kommer nog aldrig vänja sig vid vintrarna i Stockholm. Nu är det tredje dagen jag får cykla hem, knappt med någon sikt alls, på grund av all blötsnö. Varför kan det inte bara vara riktigt snö eller helt bart? Typiskt. Dessa väderomslag gör mig galen. Först snö, sen blir det slask, som sen fryser till is. Just nu är det en blandnig av regn och snö. Att säga blötsnö vore nästan att ta i eftersom det mer liknar regn än snö.

Ja ja. Det är bara att försöka vänja sig antar jag. Vill man ha riktig snö får man förmodligen ta sig till fjälls och en tripp är inplanerad på påsklovet (JA, vi får faktiskt ett sånt!).


En dålig bild på det dåliga vädret...

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt