Back on track

Inlägget skrevs: 2009-01-04 i: Frida Emelie Klockan: 16:38:47 Kommentarer 2
Idag har jag haft en jättemysig dag och vi får hoppas på att den fortsätter så. Först blev det uppstigning strax före sju imorse. Följde med mamma för att joura på stallet och efter att mockat skit och matat hästarna kom belöningen, en timmes ridning! Så grymt härligt var det!

Sedan vid halv tolv plockade Linn och Gustav upp mig och så åkte vi ut till hans stuga i Ulvvik. Där stod skridskoåkning på schemat. Det var supermysigt. Strålande sol och perfekt is och det kändes inte kallt alls trots att det varit runt minus femton grader idag. Jättehärligt! Inköp av ett par långfärdsskenor står nog näst på min lista! Som avslutning här hemma tog jag en timmes bad, det var hur skönt som helst!


En bild från dagen
Skickat av: jennie

snygg design! huhu:D

Skickat: 2009-01-05 Klockan: 22:39:42
Bloggadress: http://mariannejennie.blogg.se/

Skickat av: Systeryster

Myyyss:D

Skickat: 2009-01-07 Klockan: 22:45:30
Bloggadress: http://sfrykland.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt