Shopping och klippning

Inlägget skrevs: 2009-02-12 i: Frida Emelie Klockan: 09:19:21 Kommentarer 0
Oj oj har en hel del att skriva om så vet inte riktigt var jag ska börja. Idag är det LAVA-dagen, en arbetsmarknadsdag endast för oss på samhällsbyggnad så jag ska försöka hinna kila dit en stund och få lite information och gratisgrejer. Ikväll är det LAVA-gasquen men eftersom den är snordyr och det knappt fanns några biljetter ska vi istället ha vår egen gasque hemma hos Magda och Ingrid och sen gå på eftersläppet, det blir nog grymt!

Igår klippte jag mig också, toppade lite och så lite mer uppklippt. Feels good :) Unnade mig även en superdyr gegga man ska he i nudsuchat hår så det håller sig fräscht längre och inte behöver klippas lika ofta. Det gillar vi eftersom jag vill ha tillbaka mitt lååååånga hår!

Det råkade även bli lite shopping igår, när jag väntade på min klipptid. Ett par tygskor från Stadium, en bodylotion, tre plastmatlådor från någon random-affär och ett tunt flätat läderskärp från H&M. Att H&M dessutom delade ut 20%-checkar kändes inte helt fel :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt