Oh nooooo..

Inlägget skrevs: 2009-02-04 i: Frida Emelie Klockan: 14:50:04 Kommentarer 0
Det som absolut inte fick hända har hänt. Igårkväll när jag kom hem från skolan svullnade min hals och näsa igen och halsen blev som ett sandpapper på trettio minuter! Freaking insane! Imorse vaknade jag nio, då hade jag redan försovit mig tre timmar och tänkte att det var lika bra att vara hemma. Sen vaknade jag två! Klockan två!! Med drygt 38 graders feber. Jag har inte tiiiiiiid!! Nu ska jag försöka ta mig fram och tillbaka till affären (lär ta ett tag) för att inhandla glass, näsdukar och eventuellt mer nyponsoppa. Hörs..

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt