Jag kan se solen!!

Inlägget skrevs: 2009-02-02 i: Frida Emelie Klockan: 08:37:58 Kommentarer 1
Äntligen lyser solen ute! Det är en sådär riktigt fin vinterdag och det ser ut att vara riktigt kallt ute! Termometern visar -8 grader så det ska bli intressant att ta sig ut. Igår var jag som en zombie halva dagen sedan åkte jag till Maria en snabbis. Johanna hjälpte henne att rensa garderoben och trots mitt zombieliknande tillstånd var jag tvungen att ta mig dit för att komma därifrån med två kassar kläder, yey! Begav mig direkt till Louise där vi fikade och drack varm choklad innan vi begav oss till Bergshamra för två timmars skridskoåkning. Det var verkligen hur härligt som helst :D
 
Två bilder från partyt med Emelie :)
Skickat av: Malin

nejdu, till helgen är jag helledig ;p är nästan klar med mina kurser jag läser nu, så känner att jag kan få vara ledig till helgen :D hur är det själv då?

Skickat: 2009-02-02 Klockan: 22:34:36
Bloggadress: http://malinhjortsmark


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt