Hellyckad kväll

Inlägget skrevs: 2009-02-21 i: Frida Emelie Klockan: 05:03:20 Kommentarer 0
Nu är jag precis hemkommen. Efter lite natt-kebab tog jag tunnelbanan till Stadion och vandrade sedan ett par hundra meter Lidingövägen bortöver. Gick fortare så än att vänta på min tunnelbana. Har i alla fall haft en grymt rolig kväll! Först åkte jag till Emelies jobb och fick träffa några av hennes jobbarkompisar och pimpla lite vin. Sedan bar det vidare mot Solidaritet, hade grymt roligt! Hängde mest hela kvällen med två (tre) killar från Belgien som var riktigt trevliga och bjöd på cider, sen fick vi ju finslipa lite på vår engelska! Ska nog träffa dem för en lunch imorgon klockan tre så det kan bli intressant ;) Nu ska jag sova så jag orkar plugga lite imorgon bitti :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt