Hahaa, vilken flopp!

Inlägget skrevs: 2009-02-08 i: Frida Emelie Klockan: 19:21:46 Kommentarer 0
Hahaa, vilken flopp. Nu har vi haft vårt korridorsmöte. Det var stelare än stelast. Berodde nog mycket på att hälften är utbytesstudenter och för oss föll det sig inte helt naturligt att behöva prata engelska, man skulle kunna säga att man var rätt ringrostig :p Nu vet jag i alla fall att "Bolivia" är född i Bolivia men bor i USA nu, eller ja just nu bor han ju i Sverige men men. Han ser även ut som en tysk vilket gör det svårt för oss att inse att han kommer från Bolivia :p Mathias som kommer från London har en spansk mamma och en svensk pappa, det komplicerade också litegrann. Alberto kommer från Italien och "mjukisoverallen" från Grekland, uppfattade faktiskt aldrig vad han hette.. Av oss nio som var där går fem av oss på KTH, så mycket uppfattade jag i alla fall. Får väl se om vi drar ihop någon korridorsfest framöver för att lätta lite ytterligare på trycket :p Nu ska jag ta mig lite glass med banan och titta på ännu ett avsnitt av Fringe. Pratade nyss med Malle också, hon började bli orolig om jag fortfarande levde eftersom hon inte hört från mig sen i torsdags.

Annars håller min vänstra nedre visdomstand på att ta livet av mig. Liknande smärta har jag nog aldrig känt och den kommer tillbaka igen och igen. Måste nog ta och ringa Folktandvården imorgon eller på tisdag om det inte går över. Och just, klipptid bokad på onsdag, ska bli nice att få det fint och fräscht igen :D

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt