En hellyckad kväll :)

Inlägget skrevs: 2009-02-28 i: Frida Emelie Klockan: 10:15:20 Kommentarer 0
Gårdagen hos Zandra blev tokmysig och uppfyllde precis alla mina förväntningar. Vi var ett glatt och skönt gäng, maten smakade bättre än aldrig förr - jag menar vem kan ogilla buffé? :) Sedan blev det massa singstar (vi körde i två lag och vi förlorade alla tre omgångar..) och slutligen TP innan det var dags att bege sig hemåt vid ett.

Jag och Jonte liftade med Agnes och Sofie till Bromma där vi dessvärre fick vänta i tjugo minuter på tunnelbanan.. Dock kom Mörby-tåget direkt när jag kom till centralen och sen gick jag hem från Stadion :)

Nu har jag laddat ner alla programmeringsföreläsningar och grejat på och ska snart göra ett försök att sätta mig i köket och plugga. Har en känsla av att jag kanske får mer gjort där än här bredvid min säng, tv och internet :p

Värdinnan för kvällen :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt