En eftermiddag på Rymdvägen

Inlägget skrevs: 2009-02-19 i: Fotografier Klockan: 22:28:57 Kommentarer 1
Efter jag slutat påbörjade jag resan ut till Rymdvägen. Den löpte avsevärt smidigt och jag möttes upp vid bussen av en luffare? och en hund. Det blev juklappsbyte och jag fick tre gudomliga löstesorter :D Sedan flummade vi på som bara vi kan, Zandra fick mig att följa med och sola och sedan blev det supergod mat i form av friterad rödspätta med potatis :) Efter det tog vi ett par obligatoriska snygg-kort, efter vi gått igenom väskan med deras skidkläder ;p

Ibland kan man undra hur gamla vi faktiskt är..
Kära Zandra och jag i våra snygga outfits.
Skickat av: zandra

ILOVEYOU!

Skickat: 2009-02-19 Klockan: 23:32:10

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt