Bland det värsta jag vet

Inlägget skrevs: 2009-02-05 i: Frida Emelie Klockan: 12:28:46 Kommentarer 0
Att vara sjuk är bland det värsta jag vet. Visst kan man tycka att det är skönt att inte behöva göra något alls men man har ju ingen ork överhuvudtaget! Orkar knappt något annat än att ligga i sängen och vila och med en kontrollskrivning i matte imorgon känns det inte alltför lovande. Jag har nyss varit ner i tvättstugan i alla fall, lyckades roffa åt mig ett tvättpass så nu hänger tvätten på tork. Ska snart ta mig lite glass, så man får i sig något annat än halstabletter i alla fall!

Gårdagens "sjuk-shopping". Blir jag inte frisk av det här vet jag inte vad som ska kunna göra mig frisk..

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt