Mmm, vill tillbaka

Inlägget skrevs: 2009-12-20 i: Fotografier Klockan: 21:36:08 Kommentarer 1

Har rensat lite i min garderob ikväll för att inte behöva bo i väskor nu ett par veckor. Ändå har jag inte lyckats packa upp en enda grej, jag är hopplös!
Hittade i alla fall två bilder på mig och Emma från Thailand då vi red på elefanter. Det var verkligen coolt! När vi fick bada med dem och elefantsatan dök med oss på ryggen och sen la ifrån sig en stor hög poop. Hahaa.


Ta mig tillbaka!!!

Skickat av: Emma

Haha, det var verkligen helt sjukt!;p jag vill tillbaka jag med!!:D

Skickat: 2009-12-22 Klockan: 23:11:10

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt