Tillbaka i vardagsrutinerna

Inlägget skrevs: 2009-04-15 i: Frida Emelie Klockan: 09:20:08 Kommentarer 0
Så är allt tillbaka i sina gamla spår. Plugg, lata mat, städa och titta på tv. Nu ska jag bege mig mot skolan för att skriva kontrollskrivning i matte sedan tillbaka hem för en springtur innan lektionen i eftermiddag. Är jag inte duktig så säg?

Känner att det faktiskt är dags att komma igång med springningen en gång för alla nu, främst eftersom vi har vår första korpmatch på måndag och det vore ju hemskt pinsamt om man inte skulle orka 2x20 minuter..


Mamma, jag och morfar. Sista dagen i fjällen :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt