Vilken strålande dag!

Inlägget skrevs: 2008-09-28 i: Fotografier Klockan: 10:43:04 Kommentarer 0
Konstigt nog känner jag mig riktigt pigg idag. Vaknade vid åtta och kände inget som helst spår av bakfullhet, konstigt. Kan ha varit att jag drack massa vatten igår när jag kom hem och sen pratade med Robert ett bra tag i telefon innan jag somnade. Stackaren skrev sms till mig och under tiden uppfattar han inte att nattbussen både han komma, ta upp folk och åka igen, så han fick gå hem från Slussen.

Är världens finaste höstväder idag. Strålande sol, klarblå himmel och inte alltför blåsigt. Funderar på om man ska försöka sig på att ta lite fina höstbilder idag också. Ingen aning när vi ska träffas på skolan, har en känsla att jag är bra mycket piggare än de andra. Ska ta en dusch nu och få ur lockarna ur håret sen sätta mig och försöka plugga lite på egen hand.




Avslutar med en Härntapower-bild från igårkväll.
(fick bara med mig tre bilder hem från hela kvällen..)




HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt