Underligt x 2

Inlägget skrevs: 2008-09-13 i: Frida Emelie Klockan: 11:04:04 Kommentarer 1
När jag kom till tvättstugan imorse stod redan en kille och väntade så när klockan var 8.30 öppnade han dörren och så gick vi båda in. Dumt, mycket dumt. När jag kom tillbaka efter knappt en timme kom jag inte in.. I och med att jag inte öppnat dörren själv blev min tid avbokad och medan jag var uppe hade en liten kines sprungit ner och bokat min tid, mycket illa.. Som tur var släppte de in mig, vi utredde alla missförstånd och eftersom jag bara hade en maskin kvar kunde den lilla kinesen börja tvätta ändå. Då kommer vi till det roliga, jag har fått suttit därnere i källaren och väntat i en och en halv timme, något jag INTE tänker göra om igen.. Men har manglat lite lakan och så så nu känner jag mig himla duktig :) Skönt att få allt tvättat, torkat och strykt/manglat på två och en halv timme också, det är man inte van vid! Så nu ska jag packa in allt rent i garderober och lådor och sedan fortsätta min städning, eftersom det inte gick helt enligt mina planer.

Ciao!
Skickat av: Luris

Jag har kommit på en grej, min blogg är sjuukt ful.. har du tid över nån dag kan du ju få piffa upp den lite om du vill ;) Det verkar ju inte som att du har det men vem vet? ;P

Skickat: 2008-09-14 Klockan: 18:53:50
Bloggadress: http://fannysvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt