Uff

Inlägget skrevs: 2008-09-21 i: Frida Emelie Klockan: 22:56:04 Kommentarer 0
Nu har jag suttit och knepat och knåpat. Tagit det grymt lugnt, skrivit ut ett steg för mycket hela tiden för att absolut inget ska kunna bli fel och har nu kommit fram till nya a, b, c och d värden som jag dessutom inte tycks känna igen. Jag hoppas att detta är något positivt, att jag ÄNTLIGEN lyckats räkna fram de rätta.

Annars ska jag nog ta och tacka för mig...

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt