Tandvärk

Inlägget skrevs: 2008-09-23 i: Frida Emelie Klockan: 07:25:19 Kommentarer 0

En visdomstand håller på att växa ut. Jag vet inte om det känns bara för att det var längesen någon tand växte, eller om den växer fel. Jäkligt ont gör det i alla fall, sprängande huvudvärk. Det började igår eftermiddag och sitter fortfarande i.. Jag kommer avlida :s

Matteredovisningen gick rätt bra, var bara några småfel som vi ska ändra på idag på räknestugan och sedan lämna in till Börje :) Igår stannade vi kvar på skolan. Satt och pluggade lite SBP sen gick jag och Louise och käkade kebab innan vi traskade ner mot Kåren för att se på S-spexet. Det var en miniuppsättning för oss n0llor och det var faktiskt himla bra! Vissa stunder satt man och skrattade så tårarna rann, speciellt eftersom man känner alla som var med, hahaa.

Nej, nu ska jag läsa lite SBP och sminka mig innan jag ska cykla till skolan. Idag är det äckligt ute också.. Riktig surdimma :/ Blir nog väst och stickad tröja, då är man rejält laddad för en hel dag i V också..

Have a nice day!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt