Regnig onsdag, börjar bli van nu

Inlägget skrevs: 2008-09-10 i: Frida Emelie Klockan: 07:35:31 Kommentarer 0

Det blev en trevlig kväll igår. Först tittade jag på senaste avsnittet av Gossip Girl, plockade ihop lite och sen skyndade jag mig iväg till Systemet i Fältöversten. Var förseningar på tunnelbanan och all skit men jag hann med tio minuters marginal :) På väg tillbaka köpte jag chilinötter och salta pinnar och sen väntade jag på Filip vid tunnelbanan. Det var jättekul att ses, kändes som år och dar sen sist! Vi drack lite vin och satt och pratade hela kvällen innan han började bege sig hemåt strax innan elva.

Känns som det kommer bli en tråkig dag idag.. Föreläsningar hela förmiddagen och sedan arbete med kursuppsatserna på eftermiddagen. Dessutom är det pissregn ute, sånt som knappt syns men som man blir dunderblöt av. Grymma värld.. Man vet vad man har att vänta - regn och kall, rå kyla. Usch..

Have a nice day!


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt