Mycket underligt

Inlägget skrevs: 2008-09-13 i: Frida Emelie Klockan: 08:42:28 Kommentarer 0
Nu är mina två första maskiner startade, de beräknas vara färdiga om cirka 45 minuter. Så här efter att ha varit nere i tvättstugan kan jag konstatera varför det aldrig finns några lediga tvättmaskiner.. Det finns bara fyra tvättmaskiner! Man är två personer/pass och jag menar, vi bor typ 20 personer på min våning och det är ett 7-våningshus. Lite dumt planerat det där faktiskt. Nu är det i alla fall gjort och ska se till att boka en ny tid nästa gång jag kilar ner. Nästa gång blir det nog även på kvällstid, för dumt det här att inte få sovmorgon på en lördag.

Blev inget städande igår, oväntat? Ska ta tag i det nu istället, har ju ändå inte så mycket att pyssla med tills tvätten är färdig. Inte direkt så man vill börja fixa till sig inför kvällen och kila ner dit i partyoutfit heller :p Nej, nu blir det städa och sen plugga lite matte!

Ciao!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt