Lite extra sömn

Inlägget skrevs: 2008-09-26 i: Frida Emelie Klockan: 08:20:29 Kommentarer 0
Idag blev det lite sovmorgon eftersom vi inte börjar förrän nio, skönt skönt! Annat är det med Linn & Gustav som varit vaken bra mycket längre, de borde vara framme snart. Eller om någon timme i alla fall.

Idag börjar vi med ett nytt moment i SBP, lite mer intressant tror jag. Om inte annat fick min grupp ett liiiite bättre ämne att skriva om denna gång. Sedan tycker jag synd om dem som ska skriva om avfallssystemet, helt sjukt att en rubrik heter så under detta område! Aja, haha. Föreläsning hela dagen, lite småtungt sådär men det ska nog också gå. Sedan efter skolan ska jag ringa folket och höra vad som händer. Om vi ska mötas inne i stan, om de ska komma hit eller vad som väntar. Om de ska komma hit borde jag nog ta och snabbröja lite först men men. Vi får la se :)

Det känns inte lika fint idag som igår, dessutom är ju ett lågtryck på väg - igen. Ser lite molnigt och trist ut, så svårt att veta hur varmt man behöver klä sig. Ett som är säkert är i alla fall att det är för kallt för tygskor och jag är less på stövlar så tror det blir mina nya skor idag :) I alla fall till skolan, kan man klä upp sig lite om vi ska ut och äta ikväll.

Ha en fin dag :)

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt