Friday night baby

Inlägget skrevs: 2008-09-19 i: Frida Emelie Klockan: 20:08:41 Kommentarer 0
Matteplugget gick bra. Vi satte oss på Blå Lotus på Söder. Åt en varm macka till lunch sen satte pluggandet igång. Jag och Magda blev helt färdiga med både a) och b), fan vad bra vi är! Jag jobbade och hon försåg mig med vatten och senare världens godaste kladdkaka med vispgrädde :) Vid fyra kände vi oss alla nöjda så strosade runt lite innan vi begav oss hemöver. Jag åkte till centralen och mötte upp pappa som kom med tåget, fick mina grejer och fick pengar till maaaat :D Heidi kom och vi två gick och käkade kebab medan pappa och Eva åkte hem och sedan på resturang. Louise ringde mitt upp i allt och drog med mig på party. Så nu har jag precis plockat ihop lite på rummet. Ska hoppa in i duschen nu en snabbis sen möta henne vid tunnelbanan vid halv nio. Så ska vi två förkröka lite här innan vi möter upp grabbarna och deras gäng på Söder någonstans, kan bli spännande. Ingen aning var vi ska men det löser sig, vi har i alla fall sagt att vi INTE tänker hänga på Stureplan.

Ha en trevlig kväll gullungar! Saknar party med eeeer!!

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt