En riktig "pyssla-om-mig-själv" kväll

Inlägget skrevs: 2008-09-24 i: Frida Emelie Klockan: 22:07:20 Kommentarer 1
Det blev inget Stand Up ikväll och det känns faktiskt otroligt skönt. Istället tog jag en promenad till Ica vid sextiden och köpte ett paket Ben & Jerry's, det är jag värd efter allt slit. Sedan har resten av kvällen gått åt till att må gott och bara skämma bort mig själv. Legat nerbäddad hela kvällen och mumsat i mig glass samtidigt som jag hunnit titta på både OTH, 90210 och The Maid of Honor. Och det bästa av allt, klockan är bara tio vilket betyder att jag kommer somna tidigt :)

Det känns bra, som att det var precis det här min kropp behövde. Axlarna känns fortfarande stela, jag ska få nummer till en naprapatskola imorgon så kanske borde ta och ringa dem och boka tid. Det är jobbigt att gå runt såhär, speciellt som det leder till att jag vaknar med migrän och har det resten av dagen..

Imorgon är det matte hela dagen, känner att jag börjar hamna lite efter nu. All räknestuga förra veckan gick åt till vår inlämningsuppgift + att jag försov mig i måndags morse och missade första genomgången på denna veckas saker. Men jag har ändå ingen jättepanik, på måndag är det bara KS på förra veckans genomgångar och det var i princip ingenting. Komplexa tal och sånt men fanns bara 5 övningsuppgifter så det blir nog inte så stort. Dessutom är SBP:n helt bortkopplad nu, känns nästan som vi har helg även fast det bara är onsdag :)

Om nån som läser är duktig på bloggdesigners och känner sig manad skulle jag gärna ha en ny. Lessnade på min förrförra och denna var bara en flyktväg, en tråkig sådan. Skulle vilja ha någon lite roligare men har varken tid eller inspiration. Så, feel free!

Nu ska jag ta och hoppa i säng så jag är extra kurerad inför imorgon.
Så, godnatt :)
Skickat av: Sooofie:)

Och hur cool är inte Jamie? Han är min idol! Utan tvekan! :) Vi får höras något framöver!

Skickat: 2008-09-24 Klockan: 22:57:41

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt