Damn it..

Inlägget skrevs: 2008-09-22 i: Frida Emelie Klockan: 08:36:52 Kommentarer 1
Jag försov mig!!!

Efter allt grubbleri med matten igår kunde jag inte somna förrän vid ett, inte bra. Detta resulterade att jag lyckades sova mig igenom ungefär tio snooze-alarm och vaknade först när Magda ringde tio i åtta.. Illa, illa.. Är ingen idé att stresa heller, har matte de två första timmarna och kommer jag mitt i kommer jag ändå inte förstå någonting. Så jag tar det med ro, har precis duschat och fixat. Ska snart käka frukost sen så sakteliga börja bege mig mot skolan igen.

Idag känns vädret lite grått och trist ändå men ändå inte alltför kallt. Får hoppas på att det kanske spricker upp lite, föga troligt men ändååå!

Nu är det bara fyra dagar kvar tills jag får träffa Linn och Gustav :D:D
Skickat av: Elin

När kommer du då?;)

Skickat: 2008-09-22 Klockan: 14:00:32
Bloggadress: http://elinsvanholm.blogg.se/


HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt