:D :D

Inlägget skrevs: 2008-09-29 i: Frida Emelie Klockan: 17:35:33 Kommentarer 1

Imorse när jag skulle gå till bussen hittade jag min cykel :D Dock hade nån slängt den i rabatten, ett fall på några meter så den är ju lite halvkvaddad men den är ändå tillbaka :D:D

Har precis kommit hem från skolan, mattelektion till fem idag - drygt!
Idag har jag även fixat terminskort på SL, 1090 kronor fattigare..
Handlade på vägen hem så nu ska jag käka sen blir det bio med Filip :)


Ha det kung!

Skickat av: hon den bra på z

jag sa ju för fan att du skulle behöva ett terminskort.. "neeeeeeeej, jag ska cykla överallt".

HA HA HA.



<3

Skickat: 2008-09-30 Klockan: 14:18:57

HÄR KAN DU FRAMFÖRA DINA ÅSIKTER

Ditt namn:
Kom ihåg mina uppgifter

Din e-postadress (publiceras ej)

Din bloggadress:

Lätta på hjärtat här nedan

2010
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli . Augusti September . Oktober
November . December
Bloggdesign . Dagen i bilder
Filmer . Fotografier
Frida Emelie . Slöserier
Träningsdagbok . Tänkvärt
Önskvärt